SVAR PÅ FRÅGESTUND DEL I

Är ni ihop? Hur länge har ni varit tsm???

En gång för alla, NEJ. Vi är inte tillsammans, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Emil är som min bror och Jennifer är som min syster så det skulle ju vara väldigt konstigt att bli tillsammans eller hur?



Jennifer du har sjukt fin hy så undrar vad du använder för produkter och hur du sminkar dig?



Jag gör inte så mycket med min hy, har inga "speciella" produkter för att ta bort finnar och annat utan försöker att gå så mycket utan smink som möjligt men de sminket jag använder till skolan är, Mineral Puder från L'Oreal, vanligt puder från H&M, Rouge från H&M, läppglans från L'Oreal sen använder jag säkert sju olika masacaror beroende på hur jag vill att mina ögonfransar ska se ut.



Men för att min hy ska hålla sig fin och jag inte ska få massa "lös hud" som frasar sig i t.ex. pannan så försker jag att smörja in mig så ofta jag kan och då älskar jag Body Milk från Nivea för att den är väldigt tjock och för att den påminner mig om sommar ute vid havet.
För att få lite fin färg i ansiktet om jag inte orkar sminka mig en dag brukar jag använda mig av LDB Bronze som ger en fin färg utan att man ser sminkad ut!


Emil har du någon tjej och vad heter hon i så fall?
Nej jag har ingen tjej för tillfället utan lever singellivet fullt ut!

Jennifer hur stylar du ditt hår till vardags och till fest? Dina bästa tips?



För att kunna äta frukost på morgonen och för att jag ska kunna få lite kontakt med omvärlden så slänger jag ofta upp mitt stora burr i en boll!

Jag har faktiskt, *stolt*, inte plattat mitt hår på över en månad nu, gjorde det nästan varje dag förr men vill att mitt hår ska bli längre så försöker att inte slita på det! Så jag sover med flätor och sen låter jag det bara vara!


När jag några timmar senare släpper ner det ser det ut så här, tada!


Emil hur bor du och med vem? Hur ser ditt rum ut?
Jag bor i en villa på söder i Uddevalla, hyfsat nära strandpromenaden om det säger er något. Jag bor där med mina päron! Bilder kommer!
Svårt att beskriva med bara ord så de får komma bilder. Men färgen är iaf vit/cremevit och nästan bara vita möbler och lite svarta detaljer.


Hur lärde ni känna varandra?

Vi har gått på samma skola sen årskurs 6 när båda började på Fridaksolan i Uddevalla men det va först i åttan som vi började umgås och blev riktigt bra vänner.


vad inspirerar er?

Jag (Jennifer) inspereras av mycket saker, allt från bra låtar till fina bilder på andra bloggar men också av att bara sitta och kolla ut på ingenting typ. Haha, låter hur flum som helst men jag är inte så flum!



För mig Emil insperer folk med snygg stil mig och folk som vågar vara sig själva. katter inspirerar mig!!!   nejmen dom e gulliga och päls är ett fint ord (a) Har inget som direkt inspirerar mig så men en person är Andreas Wijk.


Hur ser era framtidsdrömmar ut?

Jag (Jennifer) vill flytta till USA efter gymnasiet, om jag ska plugga vidare där eller bara åka dit och ta dagen som den kommer återstår att se! Men jag vill även resa mycket, både inom en snar framtid och längre fram i livet. Min stora dröm är (förutom att bli rik) att ha satt min fot i alla 7 kontinenterna på denna jord!

 

Mina (Emil) framtidsplaner är ju lite av mina drömmar men drömmen är väl att få åka till USA är väl en stor dröm för mig. Vill ha en Range Rover också (a) Jag vet inte riktigt men tänker väl jobba nåt år efter gymnasiet elelr så för att börja plugga sen, gärna i Lund eller Gbg och något med ekonomi. Sen även resa till USA under en sommar men annars inga störra planer i livet.

Hur stylar du ditt hår Emil?

Jag använder mig av matt wax elelr vax kanske det heter..ah iaf och volympulver och hårspray. Kan lägga ut en video på hur jag gör!

hej jennifer! ja är typ din stalker eller inte eller jo lite kanske men bara aa. .. vad tycker du om rebecca?? de undrar ja eftersom ja är din stalker typ.. hjärta dig! <3

Rebecca är ett väldigt snyggt namn! Du är världens sötaste lilla stalker! Rebecca är även väldigt nyfiken av sig!
Men vi kommer ha sjukt roligt på jobbet tillsammans och alla grymma fikor vi kommer ta där vi slösar all vår lön på bullar och kakor!

 

Har ni körkort och vad kör ni för fordon i så fall?

Nope, bor ju i stan så kände inte att moppe va så nödvändigt och jag har inte orkat ta tag i handledarkursen åt pappa så inte de heller (a) Cyklar däremotsom en galning, på sommaren blir det torp några gånger i veckan och bmx också.

Om man räknar moppe kort så har jag (Jennifer) det men har tagit handelarkursen så övningkör lite med päronen och syrran.

Fester ni mycket?

Nej inte direkt kan jag (Emil) inte säga, kan va kul nångång ibland och då helst på sommarn!

Jag (Jennifer) umgås mycket med mina vänner men vi gör lite olika saker, så ibland myskväll, ibland shopping turer och ibland fest.


Vart får ni spriten ifrån?

Carlsberg, Breez och Bacardi är väll en del, vart får ni eran ifrån eller?


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: