it´s alive!



kom hem från en heldag på jobbet för typ två timme sedan, har hunnit käka både middag och efterrätt. mums!
va sjukt segt idag på jobbet, hade rätt mycket att göra men hade så enormt mega tråkigt (det enda possitiva va en enda kund som dock bara beställde cola) men efter 7 tröga timmar styrde jag äntligen min kos hemmåt!

efter mycket om och men fick jag ÄNTLIGEN igång mitt internet som har dampat, brukar göra det rätt ofta och jag blir lika förbannad varje gång... lördagkvällen har inte mycket att erbjuda då det är match imorgon och tv:en är död (om man inte tycker smartare än en femteklassare är ett bra program)....

hoppas er dag varit go i vilket fall som helst, kanske någon av er solat lite för mig med? (a)
Jen. ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: