I´m a lucky loser, because I have them.

canon EOS 1000D

ett sett att se om vi inte haft våra obligatoriska tjejkvällar på länge är att de då ofta innehåller dessa faser:

• skratt
• mongolida försök till snygg dans
• skitsnack
• saker vi inte borde göra
• tårar

det är med dessa två brudar, om ni inte fattat detta än, som jag spenderar min mesta tid med. de känner mig utan och innan, de vet precis alltid vad jag tänker på och dom tvekar inte att säga till om jag ser ful ut... ja då får jag höra det. man kan väl med enkla ord säga att detta är mina icke blodsbands systrar.
en av de bästa sakerna med dessa bruds är att jag alltid får den reaktionen jag vill ha, underbart. sen är det ju självklart ett plus att vi alltid i varandras sällskap kan ha jävligt kul och alltid säga vad vi tänker utan att det blir någon stor grej av det hela.
igår va ingen skillnad från annars, det blev lite äventyr (specillt för mig och jackan, haha), en nattpromenad, lite "jag tror jag ska dö skrik" och en jävla massa asgarv. alltså en klockren kväll för dig som är nedstämd!

Jen. ♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: