Todays.

Igår hade jag prov, gick bra tror jag. Fickreda på italienskan, klarade det så är as glad! Sedan åkte jag en tur till donken, fick lite papper och annat smått och gott så snart är det jag som står i kassan, haha! Fick även med mig lite nya grejer hem från torp, är sjukt glad då jag inte trodde jag skulle hitta något så snyggt!

Idag hade vi tema dag, va inte alls taggad men det visade sig vara jävligt bra! Inge dåliga högstadieföreläsningsr med personer som bara prackat på en att man dör av alkohol utan av folk som fattar hur det är att vara 17 under år 2012. Jävligt mycket cred till de personer som förläst idag, grymt.

Jen. ❤

Ps. Har lite störd pappa...


KOMMENTARER


Hahah åh goe tommy!

2012-03-01 // 21:19:26
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: